20 de setembre 2006

Els meus padrins


Vaig a presentar-vos els padrins del meu bloc. Són ells els qui m'han introduït en tot aquest "mundillo" que cada vegada m'agrada més.

D'una banda està slim i el seu pedaleando, que em va fer conéixer què és i com es fa un bloc i em va fer entrar les ganes de fer-ne un. Què dir-vos de slim que no sapieu ja. És la meua companya de treball i és espontània, directa, vital. Ademés treballadora, una meravella, vamos!. El seu bloc, que és un poc com ella, reivindica l'ús de la bicicleta en la ciutat, també penja musiquetes i ens conta coses seues.
Visiteu-lo, està molt bé.

Al Molí de Simat tenim l'altre padrí, el ddV.CAT. Si hi ha coses per les quals ha valgut la pena mobilitzar-se contra l'alta tensió, una és haver conegut el moliner que el fa. I, encara que el conec de fa poc i que només coincidesc amb ell en les mogudes que montem contra la LAT, vos diré que és encantador, i també un anredraor ;-) El seu bloc és molt actiu, dona molta informació de la Valldigna, però també del País Valencià i dels Països Catalans. Jo m'hi he passat l'estiu enganxadeta, ho confesse. El Diari Digital de la Valldigna, és com el seu autor, reivindicatiu i agitador i té un poc de tot, convocatòries de concerts i de manifes, articles d'opinió, reculls de premsa, alguna musiqueta, i molta cosa sobre la línea d'alta tensió i la defensa del territori.
Visiteu-lo també, porta multitud d'enllaços i de segur que hi ha algún que vos interessa.