16 de setembre 2006

Vos presente el meu bloc



El riu Albaida al seu pas per Manuel a la Ribera Alta, al fons les Salines, el Coto i el Puig





Aquest bloc serà divers, perquè m'agradaria posar un poc de tot, imatges, músiques i cançons, textos, videos, etc.
Serà personal, perquè vull escriure sobre coses meues, que em preocupen, que m'agraden.
I també anirà de la realitat que m'envolta, del meu poble i el meu país, i és que ...

(còpie aquest paràgraf d'ultralocàlia, un bloc fet a Monòver que m'agrada molt)
... com deia Joan Fuster la realitat és "tremendament local", dóna igual si estàs en un llogaret o una gran ciutat, la realitat s’imposa de manera obstinada i la resta és, per dir-ho una altra vegada a la manera del mestre de Sueca, “pura abstracció”, mal que siga amena. Estar atent a la realitat no vol dir, però, que s’haja d’esdevenir localista. El localisme i l’ultralocalisme són quasibé oposats. Si el localista mira pel forat del pany la paret que té enfront, l’ultralocal obri la porta i des del portal de sa casa contempla, fascinat, l’espectacle humà que hi discorre. L’ultralocal se sap des d’on dispara, ensenya les cartes: ni enganya, ni s’enganya
Jo m'apunte a l'ultralocalisme

La veritat és que no sé com serà, ni on arribarà aquesta aventura. Siga com siga, vull compartir-la amb vosaltres. Anirà fent-se i anirà evolucionant, espere, com tot en aquesta vida.

Entreu, llegiu i deixeu comentaris a les entrades, seran benvinguts. Per a fer-ho no cal registrar-se.