25 de novembre 2006

Inici (de Clara Andrés)

.
Fa poc que he descobert aquesta cantant d'Oliva. Com sempre passa en aquests casos, no ha sigut a través ni de la ràdio ni de la tele, ni de cap altre mitjà convencional, on els músics valencians que utilitzen la nostra llengua, sembla que estiguen proscrits. La vaig trobar a La caseta del plater, on Frechina li dedica una entrada i comenta el seu primer treball Inici, que podem escoltar íntegrament a la seua web.

Es tracta d'un disc autoproduït que inclou set temes senzills amb lletres sense pretensions sobre moments qüotidians, però que aconsegueixen crear una atmòsfera íntima i delicada. A mi em sembla preciós.
Diuen que és pop minimalista. Ella es reivindica seguidora de Carla Bruni.


per a escoltar-lo sense pressa...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradaria saber si aAquest disc està a la venda. Algú m'ho pot dir? L'he escoltat i m'ha agradat molt, està molt bé aquesta xicona.

kirikú ha dit...

Per fi, t'has decidit ha deixar-me un comentari (s'agraeix).

No tinc ni idea, sé que és un digipack que està penjat a la seua web, però no sé si està publicat.

Encara que estiga a la venda, ja saps que sempre és dificilíssim accedir als discos dels músics que canten en valencià. Són quasi que marginals (encara que no tinguen voluntat de ser-ho).
Si està a la venda possiblement el trobaràs a Oldies, Ca Revolta, ... tu ja saps per on buscar.

A veure si no tardes tant en escriure'm alguna altra coseta, guapíssim